Sakarya Deniz Kabuğu



Nüfusta memleketim olarak yazmasa da Sakarya benim kendi memleketimden daha çok gittiğim, her gidişimde dönmek istemediğim harika bir şehir. Dedemizden yadigar, ocak ayına özel konakladığımız bir evimiz var Sakarya'da ve bu sebeptendir ki 20 senedir olabildiğince her sene ocak ayında gideriz biz Sakarya'ya...

Tabii gidişlerim her zaman mevsimsel değil, çünkü bir de canım var benim orada, canım kuzenim Tuğba. Hal böyle olunca gitmeler bir iken beşe katlandı doğrusu. Bu yüzdendir ki en son mayıs ayında kuzenimin düğünü için gittiğim Sakarya'da birçok mağaza ile karşılaşmıştım. Bir kere yok yok! Hemen hemen her marka mevcut. Bu tabii ki harika bir şey ama benim hedefim, nasılsa İstanbul'da ulaşabileceğim markalardan alışveriş yapmak değil, Sakarya'nın hangi mağazalarının daha popüler ve kaliteli olduğunu keşfetmekten yana. Düğün için gittiğim zaman, mağazaları gezme fırsatı bulmuştum ve doyasıya alışveriş yapmıştım.

Hem giyim için, hem takı için çok mağaza gezdim ama en çok bir mağaza kazındı hafızama. İsmi, Deniz Kabuğu. Takıları bir harika ve insanı hayrete düşürecek kadar ucuz! Örneğin bir kolye beğeniyorum, sonra etiketine bakıyorum ve o kolyeyi daha çok beğeniyorum. Bence yolu Sakarya'ya düşen herkes buraya ayak basmalı. En son mayıs ayında gittiğimde, herhalde artık takılarımı sadece buradan alırım demiştim. Nitekim de bir iki şey hariç, İstanbul'dan takıya dair pek bir şey almadım, içim el vermedi.

Ben cuma günü yine Sakarya'ya gittim ve ilk işim kendimi çarşının mağazalarına atmak oldu. Tabii ki önceliğim Deniz Kabuğu oldu ve görselde görmüş olduğunuz takıların hepsini sadece 37 tl ye aldım. Bu kadar hoş ve şık parçalara göre bence çok çok çok ucuz. Her daim tıklım tıklım olan bir mağaza ama bu sizin gözünüzü sadece içeri girecekken korkutuyor. Çünkü sonrasında takıların ışıltısına kapılıp, kalabalığın farkında olmuyorsunuz bile... Son olarak yine söylemek istiyorum ki, Sakarya'ya giderseniz, muhakkak uğrayın derim.

Yorumlar

  1. Ay hepsi çok güzel . Güle güle kullan tatlım 😘

    YanıtlaSil
  2. Evet çok ucuzmuş cidden, kolyelere bayıldım. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve çok uygun, güzel günlerde kullan canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. İsmi gibi ürünleri de güzelmiş😊

    YanıtlaSil
  5. Sakarya küçük gibi görünsede gerçekten yaşanılacak bir şehir ☺️

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok hoş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın.En çok sevdiğim mağazalardandır takı satan yerler. Hepsi güzel.

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel takılar, güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Çok şıklar. Bazısı oldukça klasik duruyor. Her ortamda kullanabileceğin gibi görünüyor. Keyifle takın. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzellermiş güzel günlerde kullan canım :)

    www.makyajvemoda.com

    YanıtlaSil
  11. kaldığınız o konağı merak ettim bir ara paylaşırsan ne güzel olur.Bu yazını haftanın bloğuna ekledim haberin olsun.

    YanıtlaSil
  12. Hepsi de çok zevkli.. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan güzel günlerde gerçekten çok güzeller :)

    Bu arada takipteyim.

    birsenle.com

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller güle güle kullan :) İstanbulda bir avmde de var şubeleri :) bir kolye almıştık bizde hala sağlam :D
    blogmuza beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Öyle miii? İstanbulda nerede peki? Hemen geliyorum blogunuza :)

    YanıtlaSil
  16. Hayatımın çok uzun bir dönemini Kocaeli'de geçirdim.Üç yıldır da İstanbul'dayım ancak ikisi arasında kalan Adapazarı'nı görmek bir türlü nasip olmadı...

    YanıtlaSil
  17. güle güle kullan canımm 😊😊

    YanıtlaSil
  18. Hepsi çok güzelmiş Güle güle kullanın 😊😊

    YanıtlaSil
  19. Sakarya gitmek istediğim bir yer :) Takılara ise bayıldımm, mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
  20. yaa çok güzeller internet satışları da olsa keşke güle güle kullanın :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ruhunuza işleyecek dizi Hannibal