Ömer Efendi Kahvecisi


Merhabalar Türk kahvesi severler!

Tadına aşina olduğunuz, Türk kahvesi alışkanlığınıza bir yenisini eklemek ister misiniz? Ya da aranızda Türk kahvesi içmek isteyen ama tadını ağır bulanlarınız varsa, Ömer Efendi Osmanlı Türk kahvesini sizlere şiddetle öneriyorum. Ben ilk denediğimde, kahvemin orta şekerli olmasını söylemiştim ama mekan sahibi Ömer Bey, kahveyi şekersiz denememi söyledi. Çünkü asıl lezzeti oradaymış
Ben asla şekersiz içemem diyen herkes şekersiz denemeden yorum yapmamalı bence.
Beşiktaş'a yolu düşenler, Ömer Efendiye uğramadan geçmeyin. Hem mekanın görsel tasarımı, hem sunumları şahane. Tabii ben sadece kahvesinden bahsediyorum ama birçok yiyecek, içecek de menüsünde yer almalıdır. Aynı zamanda nargile tutkunları içinde, oldukça hoş bir mekandır.
Evinizdeki sıcaklığı ve ilgiyi orada bulacağınızı garanti ediyorum. Tavsiyem üzerine gidenlerden de yorum bekliyorum.

Adres: Ihlamur Cad. 118 A Beşiktaş İstanbul
İnstagram: https://www.instagram.com/omerefendikahvecisi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakarya Deniz Kabuğu

Ruhunuza işleyecek dizi Hannibal