YVES ROCHER SENSITIVE VEGETAL


Herkese merhaba :)
Yves Rocher en sevdiğim markalardan biri diyebilirim. Gerek cilt bakımı, gerekse makyaj malzemelerinde tercih edilebilir çeşitleri oldukça mevcut.
Bugün çok kısa süredir kullandığım bir ürünü deneyimlemek istiyorum sizlere. Öncelikle ürün bizlere ne vaat ediyor ve neleri karşılıyor. Aşağıda okuduğunuz kısım, Yves Rocher'nın ürün hakkında kitapçığında yer verdiği bölümünden birebir alıntıdır.

Yves Rocher Sensitive Vegetal Ultra Yatıştırıcı ve Nemlendirici Konsantre Krem 
(Özümseyerek yatışan bir cilt)

''Yves Rocher Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları cilt tarafından kolayca özümsenen Madagaskar'da yetişen Sarıteçan Yaprağı özünün yatıştırıcı etkisini cildinize taşı. Cildin doğal onarım mekanizmalarını harekete geçirir, dış etkenlere karşı güçlendirir ve anında yatıştırır.
Yves Rocher, hassasiyet problemlerine karşı en etkin çözümü sunabilmek için formüllerin Yüksek Tolerans Kulları'na uygun olarak dermatologların iş birliği ile gelişmiştir, dermatolojik ve oftalmolojik kontrol altında test etmiştir ve alerjik tepkime testlerinden geçmiştir. Sarıteçan özü cilt tarafından mükemmel bir şekilde emilir ve cilt dış etkenlere karşı güç kazanarak yatışır.''

Markanın ürün hakkındaki yazısını okudunuz, şimdi kendi deneyimimden bahsetmek istiyorum,


Bir kere ürünün alerjik yapısı olmadığından, alerjisi olan insanlar için bile rahatlıkla kullanabileceği bir krem. Karma cilt yapısına sahip olduğum için ben nem oranını oldukça beğendim ve yeterli buldum. Kuru ciltler için yine aynı etkiyi gösterir mi bilemiyorum. Çünkü bilirsiniz ki cilt ürünleri, cilt yapısına ve kişiye göre her zaman değişiklik gösterir. Hem içeriğini hem de dış görünümünü yani ambalajını beğendiğim bu krem pompalı bir şişe içerisinde. Bu da kullanımını daha da kolaylaştırıyor. Gece ve gündüz kullanabileceğimiz bu krem yüzde yağlı bir his bırakmıyor ve hızla emilim gösteriyor. %0 koruyucu parfüm, alkol, renklendirici mineral yağ içermiyor.

Yani ürün vaat ettiğini bana göre karşılıyor. Kokusunun yok denecek kadar az olması da rahatsız etmeyecek olumlu bir etkene sahip olduğunu gösteriyor.




Yorumlar

  1. Denenmeli Yves Rocher den hiç cilt bakım ürünüm yok 👌

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü kışın kullandım çok sevdim 😊

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir ürüne benziyor, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Bir cok urununden memnun kaldim guzel bir urun.!

    YanıtlaSil
  5. Yves Rocher hiç denemedim, kullananlar mutlu. :)

    YanıtlaSil
  6. kullanmadığım bir ürün, denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  7. Yves Rocher ürünlerini ben de severek kullanıyorum, bunu da merak ettim. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bu ürünü kullanmadım ama merak ettim not aldım :))

    YanıtlaSil
  9. Genel olarak Yves Rocher ürünlerini beğeniyorum ve memnunum bu ürünü de merak ettim denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  10. Yves rocher markasının ürünleri genelde güzel oluyor.Paylaşım için teşekkürler.Bende bu ürüne bir bakayım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Hydra Vegetal serisinin başka Bir ürününü severek kullanmıştım. Bu ürünü de merak ettim. Gelecekte deneyebilirim ;)

    YanıtlaSil
  12. kullanmadım ama aklımda olan ürünlerden :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakarya Deniz Kabuğu

Ruhunuza işleyecek dizi Hannibal